Data e postimit: 2019-11-10 10:24:18
Lexime: 7638
Nga ndryshon teksti analitik nga ai sintetik ?
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Teksti analitik dhe teksti sintetik
Autori: Elsika Murrizi
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: elsikamurrizi16@gmail.com


Teksti analitik , te vecantat :
1-analizon dhe zberthen informacionin;
2-jep te dhena te detajuara;
3-informacion i hollesishem.
Teksti sintetik , te vecantat :
1-i jep te dhenat te permbledhura;
2-jep te dhena per teresine e problemit.
Te perbashketat:
1-transmetojne informacion;
2-trajtojne nje dukuri te caktuar;
3-cdo dukuri lidhet me dukurine kryesore;
4-informacionet jane te qarta,konkrete;
5-paraqites sipas nje rendi llogjik.

Vepra te ngjashme
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Vec të kesh dhenë,se bari gjen sa të duash !
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Arsen · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Teoria e Argumentimit
Ka shumë mënyra për të bindur një individ ose një audiencë të tërë për korrektësinë e çdo gjykim. Të gjithë ata janë të bashkuar nga teoria e argumentimit. Koncepti i argumentimit konsiston në sjelljen e argumenteve verbale dhe bindj...
Autori: jurgen thermija · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta ime
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta dhe shkenca
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Elma Alusha · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Librat
Tema per sot quhet Libri ja pak informacion ne lidhje me te : Libri eshte teresia unitare, e ilustruar ose jo e botuar nen nje titull ne cfaredo forme, qe ka per objekt materializimin e nje produkti mendor te nje ose me shume autoreve dhe qe botohet nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com